Levering en verzendkosten

Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van het totaalgewicht van uw bestelling. 

Leveringsprocedure
GLS of DPD biedt uw pakket 1x aan. Mocht u niet aanwezig zijn dan laat de vervoerder een bon achter met daarop een telefoonnummer dat u kunt bellen. U kunt dan afspreken of uw pakket nog een keer aangeboden wordt, of dat u uw pakket bij een depot of pakketshop op komt halen. Uw pakket blijft in depot totdat u reageert.
Uw pakket kan, op de dag van levering, de gehele dag bezorgd worden tussen 9.00 en 18.00 uur. De meeste bezorgingen vinden echter plaats in de ochtend en begin van de middag. De vervoerders kunnen geen indicatie geven hoe laat de levering geschiedt.

GLS geeft geen pakketten af bij de buren. Alle pakketten mogen pas afgeleverd worden na een handtekening van ontvangst.

Zorg bij een levering onder rembours dat u voldoende contact geld heeft om de bestelling af te rekenen. U kunt niet pinnen bij de chauffeurs.

Beschadigingen
Mocht het blijken dat het pakket beschadigd is laat dan een aantekening bij de bevestiging van ontvangst maken. Dit kan veel problemen voorkomen m.b.t. het verhalen van eventuele opgelopen schade. Meld een beschadiging direct aan ons en mail ons zo spoedig mogelijk een foto van de beschading.

Levertijden
Bijna alle producten van Ultra Center Europe zijn uit voorraad leverbaar. Voor producten op voorraad geldt als u voor 3 uur besteld, dan wordt uw bestelling binnen Nederland doorgaans de volgende werkdag geleverd. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest. Wij versturen uw bestelling alleen nadat de betaling is ontvangen. Leveringen in België vinden doorgaans twee werkdagen na ontvangst van uw betaling plaats. Tijdens de vakantieperiodes en feestdagen is het mogelijk dat de levering langer duurt dan dat u van ons gewend bent.